2014. január 16., csütörtök

Kialvós tojásos reggeli

Idén végre először nem keltem óracsörgésre, így volt időm kipihenni magam, ami után egy gyors reggelire vágytam. Egy finom fokhagymás pirítós és lágy tojás mellett tettem le a voksom, mert ennél finomabb, és egyszerűbb reggeli szerintem nincs is!



Hozzávalók:
1 tojás
1 gerezd fokhagyma
1-2 szelet kenyér

Ha a tojást a hűtőből vesszük elő, akkor a legkisebb gázrózsára tegyük fel, hideg vízben, a legkisebb lángon. Én úgy szeretem, ha a fehérje krémesen remegős, a sárgája pedig kívül már majdnem szilárd, belül pedig még folyós, ezért a forrástól számítva 5 percig főztem. Teljesen krémes sárgához 3 perc is elég.
Eközben pirítóban, van száraz serpenyőben megpirítjuk a kenyeret, majd még forrón bedörzsöljük a megpucolt fokhagymagerezddel.
Az 5 perces lágy tojást, már meg lehet pucolni, aki így jobban szereti, de ha csak levágjuk a tetejét, megszórjuk egy pici sóval és beletunkoljuk a még meleg pirítóst úgy is isteni!

Jó étvágyat hozzá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése